dinsdag 26 juli 2011

De Raaf voor Coen

De tweede winnaar van mijn wedstrijd 'Win een schilderij' is gewonnen door Coen de Moor. Omdat ik graag elke keer iets anders probeer heb ik de raaf gebaseerd op de avatar van Coen's Twitter-account.

Ik heb echt genoten van het schilderen, de kleuren en compositie met de hoge hoed. Ik had gewoon moeite om het eindresultaat op te sturen! Maar dat had ook te maken met het feit dat Coen zelf een getalenteerde tekenaar is en hij ook nog eens verloofd is met Miriam Bos, een professionele illustrator...
Gelukkig reageerde ze beide positief!

De Raaf voor Coen

Benieuwd naar Coen de Moor en Miriam Bos? Dit zijn hun websites: http://www.coendemoor.com http://www.miriambos.com

1 opmerking:

Coen de Moor zei

Ik snap wel dat je het eng vond om het naar ons op te sturen. Toen ik Miriam net kende durfde ik mijn tekeningen ook niet goed aan haar te laten zien. Zij was een professionele illustrator en ik maar een amateur. Maar gelukkig heb ik me daar toch overheen gezet.
Dus ik snap je zenuwen wel, maar het is was echt niet nodig. Ik vind het echt een heel mooi schilderij, en heel bijzonder, vooral ook omdat ik me zelf er in herken.