maandag 6 juni 2011

Winnaars 'Vogel-schilderij'

Wat was het leuk om te doen! Mijn Twitter Give Away actie was voor mij in ieder geval een succes. Ik heb veel leuke inzendingen gehad.
Ik vind het vreselijk om mensen teleur te stellen dus op het moment van de trekking heb ik er maar gewoon een 2e en 3e prijs bij bedacht.

De 1e prijs gaat naar Esther, http://nightessie.blogspot.com/ Voor haar ben ik druk bezig met een 30x30 van een dwerguil. Erg leuke keus ook, uilen zijn prachtig!

De 2e prijs gaat naar Coen, http://www.coendemoor.com/ Voor Coen ga ik een raaf schilderen (20x20) wat een uitdaging gaat worden met al dat zwart!

De 3e prijs gaat Marja, voor haar schilder ik een koolmeesje (20x20).

Ik probeer alle 3 de schilderijen zo snel mogelijk af te maken en zal de vorderingen op mijn blog bijhouden!

Schilderij 'dwerguil' in wording voor Esther

Iedereen bedankt voor het mee doen en wil je ook graag een vogel-schilderij, neem dan contact met mij op!

2 opmerkingen:

NightEssie zei

Bertine, dat is echt heel erg mooi! Ik vind het echt geweldig dat ik je mooie schilderij krijg. Ik heb al een ere plekje in gedachte, dat zal zijn boven mijn werkplek in de woonkamer, waar ik toch een groot gedeelte van de dag zit :) Super bedankt ✗✗✗ Essie

Birdsworld zei

Ha Esther, Fijn dat je het al mooi vind. De uil is al aardig op weg en nu de omgeving nog! Ik probeer het schilderij deze week af te ronden... :) Bertine