maandag 30 mei 2011

Wedstrijd, Win schilderij met jouw favoriete vogel!

Ik schilder graag, alleen niet voor mijzelf! Dus ik zoek een 'opdrachtgever' voor mijn nieuwe werk. En het mooie is, ik doe het nog gratis ook!! Dus wil je een uniek schilderij van mij hebben, met je favoriete vogel, mail dan de volgende gegevens naar bertine1981@hotmail.com

* Je naam en adresgegevens
* Je email en eventueel Twitter-account
* Je favoriete vogel

Ik kijk uit naar je mail en zeg het voort!!!

Bertine de Bruijn

Deze actie is afgelopen, de winnaars hebben hun schilderijen reeds ontvangen! Wil je toch een vogel-schilderijtje? Neem dan per mail contact met mij op en wie weet komen we er dan toch uit!

5 opmerkingen:

info zei

Mijn favoriete vogeltjes zijn de pimpelmees en het winterkoninkje. Voor de wat grotere formaten gaat mijn voorkeur uit naar een Janvangent. Oh en ik ben bijna jarig... ;o)

:o*

Cristel zei

Mijn favo vogel is een coocoburra!!!

JOMMES zei

Ja! Natuurlijk doe ik mee aan deze fantastische wedstrijd! Mijn favoriete vogel is (hoe kan het ook anders) een mus. Gewoon een doodgewone huismus, die in al zijn eenvoud zo prachtig is. Ik heb er vroeger op school een heel project over gedaan en sindsdien ben ik dol op mussen. Net als op merels trouwens, want mijn oudste dochter heet net als jouw dochtertje ook Merel! ;-)

Veel succes met je wedstrijd. Ik zal er via Twitter ook nog aandacht aanbesteden. Mijn twitter-accounts zijn @_jommes_ en @freubelweb :-))

Lieve groeten,
Loes

NightEssie zei

Wat leuk een give-away! Ik doe graag mee! Mij favoriete vogel is een uil, vooral de dwerguil vind ik echt heel mooi om te zien. Mijn twitter naam is Nightessie. Ik heb ook even getweet want dat doen vogeltjes graag he ;)

Henderica zei

Ooh leuk :)
Ik heb mijn gegevens gemaild en ook je berichtje geretweet